Categorie├źn
case

Provincie Zuid-Holland

Trainingreeks voor Provincie Zuid-Holland.

De gehele afdeling communicatie van de Provincie Zuid-Holland heeft de trainingreeks contentmarketing en digitale communicatie doorgelopen. De deelnemers zijn, dankzij de interactieve opzet, zelf aan de slag gegaan met diverse vraagstukken. Doordat het programma uit drie losse sessies bestaat, konden de deelnemers zich goed voorbereiden op de stof. Na elke sessie zijn ze direct met de kennis aan de slag gegaan. Dat zorgde voor borging en reflectie voor de volgende sessie.

Doelen van het programma

Voorafgaand hebben we drie doelen gesteld waarop het programma is uitgewerkt. Deze doelen waren:

  • Bijblijven in de wereld van online communicatie en grip krijgen op de doelgroep.
  • Inzicht krijgen in mogelijkheden van sociale media, content en inzet van andere middelen (en daardoor beter kunnen briefen van externen).
  • Aantrekkelijke content te maken die werkt aan de doelstellingen.

Eva Kloor (projectadviseur online & sociale media) over deze samenwerking:

De social sessies hebben ervoor gezorgd dat we bewuster zijn van onze content, welke content ertoe doet en op welk moment. Door Empathy Mapping krijgen we onze doelgroep(en) goed voor ogen en kunnen we beter hierop inspelen, zijn waar de doelgroep is. Steeds meer wordt Empathy Mapping een begrip bij ons op de afdeling!

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.